سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش وردپرس به صورت کاملا رایگان !

5 کار مهم قبل از طراحی سایت !

https://www.faratechdp.com/Portals/0/Modules/Hypermedia/1619/Images/02413720170326_introduction-web-design.jpg

دنیای کسب و کارهای اینترنتی ، رابطه ی مستقیم و جدایی ناپذیری با کسب و کارهای اینترنتی دارند و تقریبا بدون یطراحی سایت ،کسب و کار آنلاین معنی نخواهد داشت.

اما قبل از اینکه یک سایت را طراحی کنیم لازم است که اقداماتی را انجام دهیم که قصد داریم 

هدف از ساخت وب سایت :
قبل از هر کاری شما باید هدف مشخصی داشته باشید تا مصمم تر آن را دنبال کنید، پس برای ساختن یک وب سایت هم هدف از ساخت آنرا مشخص کنید به طور مثال موضوع آن چیست یا چه طرحی می خواهید داشته باشه با چه تعداد صفحه. بد نیست که نوع مخاطبین و بیننده ها را هم مشخص کنید که چه کسانی قرار است از سایت شما استفاده کنند. شما می توانید در ابتدا از یک سایت شخصی شروع کنید، فکر کنم با پیشرفت تکنولوژی کامپیوتر و اینترنت در آینده نزدیک هر کسی مانند شناسنامه باید یک سایت برای معرفی خود داشته باشه.

کجا و چگونه سایت را راه اندازی کنید :
ابتدا باید یک اسم مناسب برای سایت انتخاب کنید که به این اسم domain می گویند، اسم یک وب سایت از سه قسمت تشکیل می شود: www که مخفف World Wide Web میباشد، اسم منتخب شما یا همان Domain و در آخر پسوندهای مشخص مانند: .ir, .com, .net, .org, .info 

اهمیت طراحی وب سایت :
یک وب سایت موفق در مرحله طراحی جان می گیرد چون چند چیز مهم در این قسمت مشخص میشود مانند، قالب بندی، رنگ، محتوا ومدیریت اطلاعات سایت. اگر ما درست کردن وب سایت را به ساختن یک خانه تشبیه کنیم، میبینید که انسان منطقی خانه را بدون نقشه و طرح نمی سازد، پس بیایید به این قسمت اهمیت بیشتری بدهیم تا در پایان کار احساس رضایت بکنیم.

برای یادگیری HTML به چه چیزهایی نیاز دارید :
برای دیدن صفحاتی که طراحی می کنید نیاز به یک مرورگر وب web browser دارید اگر شما این صفحه را می بینید پس یکی از این مرورگرها را دارید. اما برای نوشتن کدهای html در حال حاضر به برنامه ساده notepad که درکلیه سیستمهای عامل ویندوز وجود دارد نیاز دارید، برنامه های پیشرفته دیگری هم هست که محیط گرافیکی دارند مانند: Microsoft frontpage , Macromedia Dreamweaver ولی برای شروع بهتر است که از همان Notepad استفاده کنید. پس مهمترین چیزی که نیاز دارید کمی وقت و علاقه و تخصص هست.

انتخاب شرکت مناسب برای طراحی سایت

بعد از بررسی امکانات موجود خودتان متناسب به هدفی که دارید با مطالعه رزومه شرکت ها یا افراد و یا نمونه کارهای طراحی شده ، فرد یا شرکت مورد نظر را پیدا کنید.

می توانید از آموزش طراحی سایت کدپز در این زمینه استفاده کنید.